Imprimir

 

 

0castellanoASISTENCIA FUERA DE GARANTÍA 

Una vez acabado el período de garantía, puede obtar por uno de nuestros planes de Soporte Técnico:

o   Asistencia por Contrato:

-  Asistencia telefónica 24 horas

-  Una visita a su clínica para revisión de software y equipo.

-  Derecho a un equipo de sustitución en caso de avería.

- Por favor consulte con nosotros precios del servicio para Europa, Sud América y África

 

o Asistencia Premnium 

-Asistencia telefónica 24 horas

- Una visita por año a su clínica para la revisión del software y la posible actualización y revisión de los equipos (cambio de filtro, limpieza completa, etc ...) 

- Un equipo de sustitución en caso de fallo de forma gratuita y también el transporte de su equipo para revisión en fábrica sin ningún costo por su parte.

- Por favor consulte con nosotros precios del servicio para Europa, Sud América y África

 

o   Visita física y presupuesto

- Bajo su requerimiento podemos visitar su clínica para el control de su ORALCHROMA y proponerle un presupuesto de reparación. 

- Por favor consulte con nosotros precios del servicio para Europa, Sud América y África

   o Mandar el equipo a INSISTEC

-Usted también puede mandarnos el equipo a INSISTEC por sus propios medios para que procedamos a   presupuestar una reparación  

 

o   Envío de Equipo y presupuesto

 

0inglesOUT OF WARRANTY

Out of the warranty period completed you can select one of our Technical Support Plan if you need any service:

o  Standard Assistance Contract includes:

- 24 hours telephone support

- One visit by year to your Clinic for software review and possible actualization and equipment revision (filter change, full cleaning, etc… )

- One replacement equipment in case of failure while we analyze your ORALCHROMA for sent one offer for repairing.

- Please consult us for this services prices for Europe, South America and Africa.

o  Premium Assistance  Contract includes:

- 24 hours telephone support

- One visit by year to your Clinic for software review and possible actualization and equipment revision (filter change, full cleaning, etc… )

- One replacement equipment in case of failure free of charge and also repair your ORALCHROMA and replacement again in your clinic without any cost from your side.

- Please consult us for this services prices for Europe, South America and Africa.

o Physical visit and budget

- Under your requirement we can visit your Clinic for checking your ORALCHROMA and bring to you some repair budget.

- Please consult us for this services prices for Europe, south America and Africa.


o Send Equipment to INISTECT by yourself

 
- You can sent your ORALCHROMA to INSISTEC for checking and bring to you some repair budget.